• ul. Piekarska 57,
    43-300 Bielsko-Biała
  • +48 33 814 82 17
  • Zapraszamy do pobrania naszego katalogu.

Hala produkcyjna, pow. 3000 m2

Mysłowice ul. Fabryczna 5a

Powrót do nieruchomości

Nieruchomość położona przy ul. Fabrycznej 5a w Mysłowicach, składa się  z działek gruntowych o nr 2210/210 i 1812/109 o łącznej pow. 4,1 ha zabudowanych budynkiem warsztatu, magazynu, magazynu materiałów łatwopalnych oraz portiernią.

Nieruchomość położona jest w Mysłowicach w dzielnicy Brzezinka przy ul. Fabrycznej  w odległości ok. 3,5km od węzła drogowego A4/S1, na terenach produkcyjno-usługowych.

Teren o powierzchni 40.990,0m2 zabudowany jest w części zachodniej:

- budynkiem hali produkcyjnej o powierzchni użytkowej 2.970,2m2

- budynkiem magazynu o powierzchni użytkowej 1.115,0m2

- budynkiem magazynu materiałów łatwopalnych o powierzchni użytkowej 53,3m2

oraz portiernią o powierzchni użytkowej 25,3m2.

 

Pozostała część nieruchomości to utwardzone parkingi i place manewrowe, która to część może zostać zabudowana.

Nieruchomość wyposażona jest w sieć energetyczną, wodną i kanalizacyjną, gazową i teletechniczną.

Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszym biurem. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo pod numerem 500-600-244
 

Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.

Pliki cookie niezbędne pomagają w korzystaniu z witryny, umożliwiając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów witryny. Witryna nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookie.

Pliki cookie preferencji umożliwiają witrynie zapamiętanie informacji zmieniających sposób zachowania się lub wygląd witryny, takich jak preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Pliki cookie statystyczne pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witrynami, zbierając i raportując informacje anonimowo.

Pliki cookie marketingowe są używane do śledzenia odwiedzających na różnych witrynach. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są relevantne i angażujące dla indywidualnego użytkownika, co sprawia, że są bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.